Telefon  +48 889 854 304

    Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dlaczego warto inwestować w odzież z firmowym nadrukiem?

Marketing i reklama – bez względu na formę, jaką będą miały - to podstawa działalności każdego przedsiębiorstwa czy też firmy. Większość osób zdaje sobie z tego sprawę, dlatego sporo firm inwestuje w reklamę naprawdę spore sumy. Warto jednak w tym temacie poszukać rozwiązań, które są tanie, ale skuteczne. Może brzmieć to wręcz nieprawdopodobnie, ale istnieją sposoby takiej reklamy i naprawdę warto z nich skorzystać. Jedną z takich reklam jest odzież z firmowym nadrukiem. Dlaczego warto w nią zainwestować i jaką rolę dodatkowo może pełnić taka odzież? Przekonajmy się!

 

Odzież z firmowym nadrukiem – czym jest?

Odpowiedź na to pytanie pewnie znana jest wszystkim, a przynajmniej większość z nas domyśla się czym jest taka odzież. Chodzi o spersonalizowane ubrania, które mają nadrukowane logo albo nazwę firmy i jednoznacznie kojarzą się z konkretna marką. Taka odzież może mieć różną formę i być przygotowana właściwie z myślą o każdej branży. Może być to typowa odzież robocza, ale również reprezentacyjna czy nawet ubrania gadżetowe. Zobaczmy, jakie konkretnie zastosowanie może mieć taka odzież.

Budowanie świadomości marki

Budowanie świadomości marki jest oczywiście bardzo pożądane, ważne jednak, aby było to budowanie skuteczne. Każdy przedsiębiorca chce przecież, żeby o jego istnieniu, a także oferowanych towarach czy usługach, wiedziała jak największa ilość osób, czyli potencjalnych klientów. Odzież z firmowym nadrukiem pomaga to osiągnąć. Logo czy nazwa firmy pojawiająca się na różnego rodzaju ubraniach niejako informuje o istnieniu danej marki. Można wręcz powiedzieć, że woła do wszystkich w pobliżu: “Hej, ja istnieję! Dowiedz się o mnie więcej!”. Do tego dobrze umiejscowione logo może być łatwiej zapamiętane, chociażby przez klientów, którzy odwiedzają firmowy salon albo biuro, w którym pracownicy mają ciekawe firmowe ubrania z nadrukiem przedsiębiorstwa.

Pozytywne skojarzenia z marką

Tutaj odzież z logo firmy może zadziałać na kliku płaszczyznach. Po pierwsze, kiedy klient jest zadowolony z naszych usług, to logo takie zaczyna działać jako coś, co kojarzy się z profesjonalizmem, skutecznością albo zaspokojeniem konkretnych potrzeb naszego klienta. W związku z tym, kiedy znowu pojawi się jakaś potrzeba, którą nasza firma zaspokoiła, to klient zapewne wróci do nas, a także poleci nasze usługi czy towary swoim znajomym – a to jest już właściwie bezcenne! Drugą sprawą jest to, że lubimy dostawać prezenty. Zatem koszulka z firmowym logo albo czapka z takim nadrukiem wręczona klientowi jako prezent automatycznie buduje dobre skojarzenie z naszą firmą.

Dotarcie do nowych klientów

O odzieży z nadrukiem firmowym jako formie reklamy już wspominaliśmy. Jednak naprawdę warto podkreślać, jak skuteczną formą dotarcia do nowych klientów są takie ubrania. Każdy, kto mija osobę ubraną w taką odzież, dowiaduje się o istnieniu firmy albo utrwala świadomość jej istnienia. Często jest to jedyna możliwość dotarcia do nowych, potencjalnych klientów, a nawet całych grup, które być może aktualnie nie są zainteresowane naszą ofertą, ale w przyszłości może się to zmienić. Wtedy będą oni już znali logo czy markę, która może im pomóc, czyli naszą firmę!

Budowanie relacji z klientami

Wróćmy jeszcze do odzieży z nadrukiem firmowym jako do gadżetu dla klientów. Takie prezenty są bardzo skuteczne nie tylko w budowaniu relacji z nowymi klientami, ale także, a może przede wszystkim, umacnianiu takich relacji ze stałymi klientami. Chyba wszyscy zgodzimy się z tym, że prezent, którego kupić się nie da, a można go jedynie otrzymać, to miłe wyróżnienie a wręcz namiastka prestiżu i świetny sposób docenienia stałego klienta.

To wszystko jednoznacznie wskazuje, że odzież z firmowym nadrukiem ma wielki potencjał, a ze względu na swoją niewielką cenę jest świetnym sposobem na reklamę naszej firmy. Pamiętajmy jedynie o tym, że na takiej odzieży nie warto oszczędzać. Im lepsza będzie jakość ubrań, na których nadrukowane zostanie logo czy nazwa firmy, tym dłużej będzie działać nasza “reklama”.